143 ימים להיעלמות הנער: צה"ל יצטרף למאמצי החיפושים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on 143 ימים להיעלמות הנער: צה"ל יצטרף למאמצי החיפושים

    במשפחה ברכו: "לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובינו, הנעדר מוישי קליינרמן. טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים"

    מוישי קליינרמן
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    143 ימים לאחר היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, קיבלה המשפחה הודעה לפיה צה"ל יצטרף לחיפושים אחרי בנם הנעדר בן ה-16.

    בהודעה שפרסמה המשפחה הבוקר נכתב: "היום 143 יום – להיעלמותו של בנינו היקר, מוישי קליינרמן, קבלנו עידכון מבורך כי השר חילי טרופר, שביקר אותנו שבוע שעבר, פנה לשר הביטחון בני גנץ וקיבל אישור להפעלת היחידות המיוחדות בצה"ל למבצע חיפושים צבאי מקצועי ראשון שיחל בימים הקרובים".

    הם שיבחו את השר טרופר: "לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובינו, הנעדר מוישי קליינרמן. טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים.

    "אנו רוצים להודות לשר חילי טרופר ולשר הביטחון בני גנץ על ההתגייסות וכמובן למשטרת ישראל על המשך המאמץ בכיווני החקירה השונים והמשך העידכון השוטף.

    במשפחה הוסיפו: "אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו מקווים ומייחלים למציאתו בקרוב ולחגוג את בר המצוה של בנינו הצעיר יותר שלמה, שקרוב מאד למוישי, יחד עם מוישי. מחכים לבשורות טובות".

    כזכור, בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי צו איסור הפרסום בפרשת היעלמותו של קליינרמן הוארך בשבועיים נוספים.



    1 תגובות

    מיין תגובות